Type to search

Kampania „10 metrów” – spot w czołówce oglądalności

Podziel się

Kampania „10 metrów”, z którą warszawscy drogowcy wystartowali na początku czerwca, skierowana była do kierowców i miała na celu zwrócenie uwagi na zagrożenie wynikające z nielegalnego parkowania samochodów w rejonie przejść. Takie zachowania to poważne zagrożenie dla bezpieczeństwa pieszych uczestników ruchu. Zarzęd Dróg Miejskich ukcesywnie wprowadza rozwiązania na drogach, mające poprawić bezpieczeństwo pieszych, ale oprócz przebudowy infrastruktury ważne jest też budowanie świadomości społecznej i działanie na wyobraźnię kierowców. Kampania społeczna „10 metrów” to kolejny zaplanowany element działań w tym zakresie.

Miesięczne zestawienia YouTube Ads Leaderboard, również w polskiej edycji, jest przygotowywane m.in. na podstawie zaangażowania widowni i liczby wyświetleń. Dotyczy spotów, które były częścią kampanii reklamowych w serwisie YouTube. W pierwszej „piątce” czerwcowego rankingu znalazły się spoty promujące teledysk jednego z festiwali muzycznych, firmę kosmetyczną oraz serwis internetowy. Jak zauważa branżowy portal NowyMarketing, „czwarta pozycja to oryginalna kampania Zarządu Dróg Miejskich, której celem jest uzmysłowienie kierowcom, że powinni parkować minimum 10 metrów od przejść dla pieszych”.

Pełne zestawienie dostępne jest na stronie thinkwithGoogle.com.