Type to search

Mieszkańcy czują się dobrze poinformowani

Podziel się

Jako samorząd mamy obowiązek i chcemy informować mieszkańców o tym na jakie projekty, programy społeczne i kulturalne i inwestycje wydajemy pieniądze z ich podatków.
Mieszkańcy czerpią wiedzę o mieście z nowoczesnych narzędzi jakie proponuje im miasto, takich jak media społecznościowe czy strona internetowa. Ale nie tylko. Medium, które jest nadal bardzo popularne to prasa drukowana. Dlatego przykładamy uwagę, aby informacje o projektach, wydarzeniach, konsultacjach społecznych czy eventach docierały do warszawianek i warszawiaków właśnie za pośrednictwem ogłoszeń, reklam i innych publikacji wykupywanych przez miasto w różnorodnych tytułach prasowych.

Daje to nam szansę na bardziej szczegółowe przedstawienie tematu. Korzystaliśmy z tego sposobu np. gdy chcieliśmy przedstawić mieszkańcom nową strategię adaptacji do zmian klimatu. Opisaliśmy w takich artykułach Warszawę przed targami nieruchomości MIPIM w Cannes, aby wyjaśnić po co i z jaką ofertą tam jedziemy.

Przedstawiliśmy nowe programy np. darmowych żłobków – informując o konkursach, lub program senioralny. Zachęcaliśmy do płacenia podatku PIT w stolicy.
Wykupując specjalne miejsca na łamach prasy zapraszamy mieszkańców na bardzo lubiane przez nich imprezy, takie jak sylwester, Noc Muzeów. Zachęcamy do udziału w konkursie na Warszawiankę Roku promującego aktywne mieszkanki naszego miasta czy do zgłaszania projektów do budżetu obywatelskiego, czy też wtedy gdy promujemy czytelnictwo z okazji kolejnych edycji nagrody Literackiej m.st. Warszawy czy Nagrody im. Ryszarda Kapuścińskiego.

Informowaliśmy ile warszawiacy zawdzięczają naszemu członkostwu w Unii Europejskiej i jak dzięki funduszom zmieniła się Warszawa. Tematów było sporo, o każdym chcieliśmy mieszkańców dokładnie poinformować lub zaprosić ich do udziału w wydarzeniu.