Punkt konsultacyjny jest elementem kampanii informacyjnej m.st. Warszawy „Miejski Rzecznik Konsumentów przypomina”. Kampania jest utrwaleniem najważniejszych przekazów poprzednich edycji. Oparta na krótkim haśle i zwracających uwagę projektach graficznych przypomina, jak ważna jest wiedza, która może zapewnić skuteczniejszą ochronę przed ryzykiem i daje możliwość szybkiego rozstrzygania sporów. Ważnym elementem kampanii są spotkania informacyjne ekspertów w warszawskich centrach handlowych. Spotkania cieszą się dużym zainteresowaniem warszawiaków.
Osoby zainteresowane poradą prawną w zakresie spraw konsumenckich zapraszamy do punktu konsultacyjnego w sobotę, 17 listopada w godzinach 11.00 – 18.00. Zachęcamy do zabrania ze sobą dokumentów dotyczących sprawy, w związku z którą warszawiacy mają pytania.
Na stronie internetowej rzecznika www.konsument.um.warszawa.pl mieszkańcy stolicy mogą zapoznać się z bogatym materiałem na temat praw konsumentów w poszczególnych segmentach rynku.