Type to search

Miejski Rzecznik Konsumentów zaprasza do punktu konsultacyjnego

Podziel się

Punkt konsultacyjny jest elementem kampanii informacyjnej m.st. Warszawy „Miejski Rzecznik Konsumentów przypomina”. Kampania jest utrwaleniem najważniejszych przekazów poprzednich edycji. Oparta na krótkim haśle i zwracających uwagę projektach graficznych przypomina, jak ważna jest wiedza, która może zapewnić skuteczniejszą ochronę przed ryzykiem i daje możliwość szybkiego rozstrzygania sporów. Ważnym elementem kampanii są spotkania informacyjne ekspertów w warszawskich centrach handlowych. Spotkania cieszą się dużym zainteresowaniem warszawiaków.

Osoby zainteresowane poradą prawną w zakresie spraw konsumenckich zapraszamy do  punktu konsultacyjnego w sobotę, 17 listopada w godzinach 11.00 – 18.00.  Zachęcamy do zabrania ze sobą dokumentów dotyczących sprawy, w związku z którą warszawiacy mają pytania.

Na stronie internetowej rzecznika www.konsument.um.warszawa.pl mieszkańcy stolicy mogą zapoznać się z bogatym materiałem na temat praw konsumentów w poszczególnych segmentach rynku.