Type to search

Ogranicz wizyty w urzędach – złóż wniosek elektronicznie

Podziel się

W trosce o bezpieczeństwo warszawiaków, apelujemy o ograniczenie osobistych wizyt w urzędzie. Jednocześnie załączamy linki do stron internetowych, gdzie elektronicznie można załatwić sprawy związane np. z dowodami osobistymi czy meldunkami.

Bez wychodzenia z domu można załatwić wiele spraw administracyjnych. W tym celu należy skorzystać z Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej – ePUAP.
Na stronie epuap.gov.pl można założyć konto do załatwiania spraw urzędowych przez Internet.

Korzystaj z usług Warszawa 19115 czynnego non-stop
Do dyspozycji mieszkańców jest również całodobowe Miejskie Centrum Kontaktu
Warszawa 19115, gdzie można m.in. zgłosić awarię lub interwencję służb miejskich.  
Usługi i informacje są dostępne na portalu warszawa19115.pl, za pośrednictwem bezpłatnej aplikacji mobilnej oraz pod numerem telefonu 19115 czynnym całą dobę.
Każde zgłoszenie otrzymuje numer, dzięki któremu można sprawdzić, na jakim etapie znajduje się sprawa.

Szczegółowe adresy internetowe do załatwiania spraw urzędowych w załączniku.