Type to search

Osobowość WTP Przyjazna Pasażerom – II edycja plebiscytu

Podziel się

Osobowość WTP Przyjazna Pasażerom – II edycja plebiscytu

Osobowość WTP Przyjazna Pasażerom – II edycja plebiscytu

Pracownicy firm przewozowych działających w ramach Warszawskiego Transportu Publicznego to niezwykle ważny element stołecznej komunikacji. To dzięki nim setki tysięcy pasażerów codziennie może dotrzeć do pracy, do szkoły, czy na uczelnie. Najlepsi z nich otrzymają już wkrótce tytuł „Osobowość Warszawskiego Transportu Publicznego Przyjazna Pasażerom”. 

Konkurs przeznaczony jest dla etatowych pracowników firm, z którymi ZTM ma zawarte umowy na świadczenie usług przewozowych. Mogą wziąć w nim udział pracownicy, którzy budują pozytywny wizerunek Warszawskiego Transportu Publicznego i wzorowo wykonują swoje obowiązki związane bezpośrednio z obsługą pasażerów (m.in. kierowcy, motorniczowie i kierownicy pociągów).

Pracowników nominuje i zgłasza pracodawca, oceniając ich szczególne osiągnięcia, dyscyplinę pracy, zaangażowanie, stosunek do pasażerów, współpracowników i przełożonych.

Wyboru laureatów dokona Kapituła złożona z przedstawicieli ZTM i Miasta Stołecznego Warszawy, której przewodniczyć będzie dyrektor Zarządu Transportu Miejskiego. Przyznane zostaną trzy nagrody – za zajęcie I, II i III miejsca.

Termin przesyłania zgłoszeń mija 31 marca 2019 r. Rozstrzygnięcie konkursu i ogłoszenie wyników nastąpi 30 kwietnia 2019 r. Więcej informacji na temat konkursu „Osobowość Warszawskiego Transportu Publicznego Przyjazna Pasażerom” znaleźć można w regulaminie (zamieszczonym poniżej).

opublikowano 13 lutego 2019r.
ostatnia aktualizacja 13 lutego 2019r.