Type to search

Okres świąteczno-noworoczny: jak działają POP-y?

Podziel się

Okres świąteczno-noworoczny: jak działają POP-y?

Okres świąteczno-noworoczny: jak działają POP-y?

Od Wigilii Bożego Narodzenia do Święta Trzech Króli Punkty Obsługi Pasażerów będą działać według specjalnego harmonogramu.

Najwięcej punktów (aż 16) będzie czynnych od 2 do 4 stycznia (środa – piątek). Pasażerów zapraszamy wtedy do POP-ów: Żelazna, Centrum (linia M1), Świętokrzyska (linia M1), Nowy Świat, Dw. Gdański, Pl. Wilsona, Młociny, Dw. Wschodni, Lotnisko, Służew, Imielin, Politechnika, Dw. Wileński, Dw. Zachodni, Dw. Centralny, C.H. Blue City.

W Wigilię (24 grudnia) oraz Sylwestra (31 grudnia) wszystkie działające wtedy punkty będą pracowały krócej, odpowiednio do godziny 13 i 15.

Pierwszy i drugi dzień świąt Bożego Narodzenia (25-26 grudnia), Nowy Rok (1 stycznia) oraz święto Trzech Króli (6 stycznia) to dni wolne od pracy – w tym czasie wszystkie POP-y będą nieczynne. 

W pozostałe dni między 24 grudnia a 6 stycznia codziennie będą czynne punkty na Dw. Centralnym, Dw. Zachodnim oraz Lotnisku Chopina.

Przez cały okres od 24 grudnia do 6 stycznia nieczynnych będzie pięć POP-ów. Są to punkty zlokalizowane przy stacjach metra: Marymont, Rondo ONZ, Świętokrzyska (linia M2), Stadion Narodowy oraz znajdujący się w remoncie POP przy stacji metra Ratusz-Arsenał.

Szczegółowy harmonogram pracy Punktów Obsługi Pasażerów, wraz z godzinami otwarcia można znaleźć na załączonej grafice.

Zobacz schemat

opublikowano 19 grudnia 2018r.