Type to search

Foliopaki kurierskie – przy jakich artykułach warto je zastosować?

Podziel się

Aby przesyłka w niezmienionym stanie dotarła do adresata, koniecznie jest jej właściwe zapakowanie. Możliwości mamy sporo, wśród nich wyjątkową popularnością cieszą się foliopaki kurierskie. Są lekkie, wygodne w użytkowaniu, a jednocześnie świetnie zabezpieczają przesyłkę na czas transportu.

Co można pakować do foliopaków?

Foliopaki kurierskie to foliowe koperty wykonane z polietylenu. Doskonale sprawdzają się do pakowania produktów, które są lekkie, a jednocześnie odporne na uszkodzenia i wstrząsy, na jakie paczka jest narażona w czasie transportu. Można do nich zapakować różnego rodzaju odzież, obuwie w kartonach lub bez, a także pościel, koce i inne tkaniny. W foliopakach bezpiecznie wyślemy również niektóre zabawki, takie jak maskotki czy lalki. Idealnie sprawdzą się również do wysyłania biżuterii. Foliopaki kurierskie to także dobre opakowanie dla książek, zeszytów, kalendarzy i innych materiałów drukowanych. Można w nich wysyłać również różnego rodzaju dokumenty. Jeśli zależy nam na czasie, lepiej przekazać przesyłkę przez firmę kurierką niż pocztą. Wszystkie dokumenty pakujemy do teczki, a następnie do dopasowanego rozmiarem foliopaka. Można mieć wtedy pewność, że nienaruszone dotrą do adresata.

Największe zalety foliopaków kurierskich

Produkty umieszczone w foliopakach kurierskich są pod każdym względem dobrze zabezpieczone na czas przesyłki. Choć opakowanie wydaje się mieć dosyć cienką folię, w rzeczywistości jest ona bardzo trwała, mocna, odporna na uszkodzenia i rozerwania. Znajdujące się wewnątrz produkty są również zabezpieczone przed działaniem wody deszczowej, wilgoci, a także zabrudzeń, kurzu i pyłu, na jakie są narażone w sortowniach czy w samochodach dostawczych. Foliopaki są wygodne w użytkowaniu, wyposażone w paski klejące, które szybko i sprawnie się zamyka. Skraca to czas pakowania pojedynczej przesyłki, co jest istotne w firmach i sklepach internetowych, codziennie pakujących i wysyłających duże ilości produktów.

Idealne do przesyłek firmowych

Foliopaki kurierskie dostępne są w wielu kształtach i rozmiarach, można więc je bez problemu dopasować do potrzeb konkretnych produktów. Co ciekawe i często wykorzystywane – można je również personalizować. Foliopaki z nadrukowaną nazwą firmy, logo i jasłem lub utrzymane w kolorystyce kojarzącej się z marką to dodatkowy nośnik reklamowy i wizerunkowy. Właściciele firm mogą je wykorzystać do wysyłania materiałów promocyjnych, kalendarzy czy innych gadżetów, a także pakować do nich towary sprzedane we własnym sklepie internetowym. Jeśli do wszystkich zalet foliopaków dodamy jeszcze wyjątkowo niskie koszty, jest to z pewnością rozwiązanie, z którego warto korzystać na co dzień.